Дистанційне навчання
Патофізіологія
1 модуль
Голодування.
Модуль 1
Практичне заняття №8.1
"Голодування. Порушення обміну вітамінів" (згідно календарно-тематичного плану)
(порушення вуглеводного обміну дивіться нижче ліворуч - окремою вкладкою)
Матеріали для самопідготовки:
1. Методичний посібник для практичних занять з Патофізіології Модуль 1 - Тема 11.
2. Підручники:
1) Патофізіологія : підручник / За ред. М.Н. Зайка, Ю.В.Биця, М.В. Кришталя –К.: ВСВ «Медицина», -2015.
Тема 11: с. 329-334.
3. Тести до відповідних тем у методичному посібнику.
4. Відеоматеріали до теми:
Шановні студенти!
Більшість відеоматеріалів представлені англійською мовою, але нехай це не стає перешкодою для отримання нових знань. У наданих відео чудова візуалізація, що дозволить вам вивчати нову тему та англійську одночасно. Ви можете використовувати субтитри, які хоч і сформовані автоматично та можуть мати неточності, але допоможуть вам зрозуміти мову.
Бажаємо успіхів! Do your best!
How does the body adapt to starvation
Hormone control of hunger
ЗАВДАННЯ
Вибрати номер реферату (список рефератів у наступному файлі) згідно свого порядкового номеру у списку групи та виконати у електронному форматі doc., docx. (Word).
ВИКОНАНИЙ РЕФЕРАТ:
Надіслати на пошту свого викладача:
Професор Колдунов В.В. - viktorkold70@gmail.com
Доцент Козлова Ю.В. - kozlova_yuv@ukr.net
Доцент Трясак Н.С. - nataliatryasak@gmail.com
Доцент Клопоцький Г.А. - klopotskiyga@gmail.com
Викладач Бондаренко М.О. - nbond.dma@gmail.com
Викладач Чабан В.О. - dma.employee.v@gmail.com
Завдання надсилати НЕ ПІЗНІШЕ наступного дня після вказаної дати заняття групи у календарно-тематичному плані.
В темі листа студент зазначає П.І.Б., факультет, № групи/підгрупи та № теми у наступному форматі:
AAAA_BBBB_CCCC_DDDD, де
АААА - назва факультету латиною (I_med, II_med, stom, I_int, II_int)
ВВВВ - № групи/підгрупи
СССС - № теми
DDDD - прізвище студента
З метою надання консультацій кафедрою у дистанційному режимі студент має надіслати листа, в темі якого зазначити "ZAPYT" на адресу Вашого викладача.